вторник, 15 март 2011 г.

[PSP] Indiana Jones And The Staff Of Kings

Преди около месец, псп- то ми беше събудено от зимен сън. Все не можех да си намеря интересна игра, но накрая си казах: " Тегля, играя 1 час и ако не ми хареса оставям псп- то да спи". Е изтеглих Indiana Jones, и още първата мисия ме грабна. В по- долните редове ще разберете какви са плюсовете и минусите на играта, а вие сами ще прецените дали да я изиграете( ако вече не сте).


ГЕЙМПЛЕЙ
В играта вие играете ролята на Индиана Джоунс ( подразира се, нали? хах). Имате камшик и пистолет( с пет патрона). През цялата игра ще разполагате само с тази екипировка( ако не броим предметите, които могат да се взимат от земята и с които можете да претрепете опонентите си). Играта има 3 нива на трудност, както можете сами да се досетите, те са- Лесно, Средно и Трудно. Препоръчвам ви да играете на Средно за най- хубаво изживяване( а ако сте мазохист си играйте на Трудно, но после сами ще си купувате нови части за псп- то.) В процес на игра ще се срещнете както и с много лесни нива, така и с труди. Има смао едно ниво с пъзел( който си е доста труден и досаден докато разберете какво трябва да се прави). Толкова за геймплея.


Звук
Озвучението на играта е на едно добро ниво. Звуците от камшика, изстрелите, гласовете, всичко е нмного изпипано, въпреки че играта не е от най- новите. В менюто се чува така известната песен от филмовата продукция. Аз лично съм доволен от озвучението на играта.



ГРАФИКА
Бих казал, че графиката на геймката доста добра. Изчистена, ненатрюфена и приятна. На мен много ми допадна, въобще не се натрапва и създава приятно чувство по време на разцъкване. Това е още една предпоставка да изиграете играта.

ОБЩА ОЦЕНКА
Геймплей- 8
Графика- 7
Звук- 8
ОБЩО- 7.6

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Общо показвания