понеделник, 14 март 2011 г.

Градски транспорт

Предполагам, че в днешно време много малко хора не използват градски транспорт. Също така мисля, че всеки един от вас има собствено мнение за това, как служителите на тази институция вършат работата си. В по- долните редове вие ще разберете моето лично мнение. Не искам да налагам мнението си- просто го изразявам.
И така, аз ползвам градския транспорт от 4 години. За това време съм забелязал някои неща, които ми бъркат в червата. 
Едното от тях е, поведението на някои шофьори ( казвам някои, защото не всички са такива), та за въпросните шофьори- пътувам си аз в рейса и изведнъж ония отпред започва да псува на майка един нещастен дядо, който си е позволил да влезе в с спор с него. На всичкото отгоре, на следващата спирка въпросният дядо беше изгонен по брутален и вулгарен начин. 
Втората досадна черта на някои шофьори е техния начин на шофиране- всички знаем, че в малко по пиков час, автобусите са пълни с хора и обикновено няма място за всички и цялото пространство в рейса е заето. В повечето случаи, на шофьорите въобще не им пука, че не превозват арпаджик, а хора и спират и тръгват толкова рязко, че едва се задържаме в рейса. Предполагам не съм единствения, който го е забелязал?
С този параграф ще довърша критичния си анализ към служителите на градски транспорт.  Тук ще заседна повечето кондуктори. Меко казано тяхното отношение е капутско. 
Влизам аз в рейса, а до мене се опълчва един намръщен, набръчкан и комплексиран тип, който ме гледа с изчервените си от злоба очи и чака левчето. Пренебрегвам отношението и поздравявам както си му е реда, а той, след като получи парите и ми даде билета, ме подминава като чели нищо не му е било казано. Е, разбира се срещат се и свестни кондуктори, но те са рядкост.
И ето сега дойде момента да разгледаме въпроса с цената на билетите. Спомням си, в началото когато започнах да използвам услугите на тази институция, цената на билетчето беше 40 стотинки. Лека по- лека се увеличаваше и хоп- докато не стана цял лев, което според мен е безумно. 
Хайде да спирам с критиките, че малко заприличах на Вучков, ако искате да добавите нещо, с радост ще прочета мнението ви.

2 коментара:

  1. Какво да добавим тъка си го описал точно както си е Има и много гадни кондуктори все нещо не им е наред Я парете им едри Я на стотинки ее не всички Но има още много какво да се учат А дали ги обучават Ако има такива курсове съм сигорна че ще има ефект

    ОтговорИзтриване
  2. много добра статия .... тук в пловдив има един кондуктор - Гей ! баси и педала ... какъв поглед мята и да не казвам какви работи прави .... ужас !

    ОтговорИзтриване

Общо показвания