сряда, 9 февруари 2011 г.

Джъстин Бийбър?

В днешно време всички малки момичета, дори и не чак толкова малки са луднали по ето този красвец по необясними за мен причини.
Мъча се да проумея какво привлекателно намират хората в това малко лекенце? Мисля, мисля и все се успокоявам с това, че феновете му са под 12 годишна възраст.
Но аз не мога да се примиря с това, че той трябва да бъде идол на младото поколение. Всичко му идва на готово, а той само писка с дразнещият си глас като недозаклана кокошка с цел да привлича вниманието на малките и неориентирани хлапета.  
В последната година едно момче родено през 1994 година да се превърне в по- голяма звезда от някои големи и наистина заслужили репутацията си изпълнители.
Песните му са пълна гавра с музиката, а женският му мазен гласец ми вдига нервите, а предполагам не само на мен.
Не целя да обидя никой с изказването си, но всеки има право да говори свободно. Аз ненавиждам малкото лекенце. :)

5 коментара:

  1. Тоя лигльо е гаден незаконен багерист!

    ОтговорИзтриване
  2. Прав си и аз незнам какво му харесват

    ОтговорИзтриване
  3. Споко не си само ти ,тва тъпо позьорче доста хора го мразят

    ОтговорИзтриване
  4. Красавец? - не, по - скоро е "красавица"...Fake and Gay
    1. влезте в Google.bg
    2. напишете The 50 Most Popular Women on the Web
    3. влезте в първия показан линк (According to Google)
    4. идете на No. 7
    5. сега вече знаете истината xD

    ОтговорИзтриване
  5. Що бе красиво е момчето нежен супер си е

    ОтговорИзтриване

Общо показвания